Πρώτη ανέφερε, ότι τον έκπτωτο αξιωματούχο δεν εκτέλεσαν δια πυροβολισμού, αλλά τάισαν σε σκύλους, η εφημερίδα Wen Wei Po του Χονγκ Κονγκ. Αργότερα πολλά διεθνή ΜΜΕ αναπαρήγαγαν αυτήν την αναφορά.

Ωστόσο, όπως διαπιστώθηκε, μοναδική πηγή του δημοσιεύματος της Wen Wei Po ήταν η αναφορά στο μικρο-ιστολόγιο ενός κωμικού, του διάσημου με το ψευδώνυμο Τσόι Σεονγκχό.

Εν τω μεταξύ, η εφημερίδα, αναπαράγοντας το κείμενο της αναφοράς, δεν ενημέρωσε τους αναγνώστες, ότι αυτή είχε αναρτηθεί σε σελίδα με σαφές περιεχομένο παρωδίας.